מזל טוב לרגל נישואיי – ג'מס בצהריים

הזמן: שני בצהריים
המקום: מבשלת ג'מס בפתח תקוה
השותים: החשאי, הBFF שלו ובחירת ליבו, שזאת אני.
הנשתים:

ג'מס אמבר אייל (עמ' 110)

ג'מס 8.8 (עמ' 113)

החבר הכי טוב של החשאי (להלן הBFF) קנה לנו מתנה לרגל חתונתנו*, אז הזמנתי את שניהם לארוחת צהריים ליד העבודה שלי. למרות ששום דבר לא מנע מאיתנו לקנות חביתת ירק באחד מדוכני האסירים המשוחררים שנמצאים בכל פינה באזור התעשיה בחרנו לשבת בג'מס, החלטה שבמהרה התגלתה כראויה במיוחד, כשהBFF שלף את מתנת החתונה שלנו: ערכה להכנת בירה ביתית!

עכשיו כל ההצהרות שפיזרתי לאחרונה, על כך שאני ממש לא מתכוונת לחצות את הקווים ולבשל לא שוות כלום.

בכל מקרה, ג'מס, שוב. אמבר אייל לכלה ו8.8 לחתן. האמבר אייל זו בירת ברירת המחדל שלי בג'מס. בתפריט כתוב שזאת בירה שמתאימה לקציצות העדשים, אבל אני חושבת שלא לסלט השוק עם הצנונית והבצל הירוק התכוון המשורר שהמליץ על סלטים עשירים כתוספת ל8.8.

גם אני, כאחרונת החננות, אוהבת איילים בלגיים עם אחוזים גבוהים של אלכוהול. זה גם עניין מטופש של Value for Money שלא באמת קשור למשהו וגם חיבה אמיתית לעושר הטעמים ולכובד שלהן.  ה8.8 מספקת תמורה נאה מבחינת אחוזי האלכוהול, אבל זה נגמר כאן, לצערי. הבירה אנמית, הטעמים שטוחים. אה, והיא מוגשת בכוס לאגר ולא בטוליפ חמודה בסגנון בלגי.

לפחות בתחום הגרפיקה והתוויות הג'מס מתבלט לטובה.

יאללה, הולכת לישון ולחלום על ירח הדבש במלדיביים. יש שם מבשלות?

*כן, בסימן טוב ובמזל טוב החשאי גאל אותי מרווקותי. זה אמנם קרה באוגוסט 2002, אבל מתנת חתונה זאת מתנת חתונה, לא? תודה ליוני ונועה 🙂

הערה רטרואקטיבית – שני הביקורים בג'מס נערכו אחרי הבאזז  אודות שיתוף הפעולה בין המבשלה לבין בלייזר. נכון ליום הביקור הבקבוקים אזלו מהמבשלה ולדברי המארחת יחזרו למדף בעוד כשבועיים. השת"פ אמנם לא מוזכר בחוברת המותגים, אבל הדארק לאגר והפילס של המבשלה כן, אז צפוי לפחות ביקור אחד נוסף שבמהלכו, אני מקווה, אזכה לטעום את הבראון אייל המדובר.

מחשבה אחת על “מזל טוב לרגל נישואיי – ג'מס בצהריים

  1. פינגבק: מסיבירה בפארק | קוראים ושותים - בלוג בירה

להשאיר תגובה

