הבירה האחרונה

הזמן: ארוחת הערב, מול החדשות
המקום: על הספה בסלון, עם פיצה מבזילי.קום
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Samuel Adams Boston Ale (עמ' 233)

זאת היתה הבירה הרלוונטית האחרונה במקרר. אין דרמה, הכל בסדר, אנחנו מצויידים בבקבוקים של אביר האלה ושל מבשלת רונן אז אין שום סיבה להתלונן, נהפוך הוא. אבל זה לא יואיל אם ארצה מחר גם לשתות בבית וגם לרוץ לכתוב על זה.טוב, דיה לצרה בשעתה ולמי בכלל איכפת ממחר, כשמחרתיים מבשלת פיסטה מתארחת בברז?

ובינתיים היום – סמואל אדמס בוסטון אייל. אני לא יודעת בקשר למבשלה הזאת. אני חושבת ששתיתי די הרבה ממנה אבל כל הטעמים והסוגים מתערבבים לי. הוינטר לאגר ששתינו בשטרן בתחילת הפרוייקט זכורה לטוב וכל השאר לא זכור לי. בגלל שהבקבוק נקנה ביחד עם החשאי, שזוכר כל משקה ומשקה שאי-פעם ניגר לגרונותינו, אני מאמינה שלא שתינו את הבוסטון אייל בעבר.

היה סתמי. כמו שכתוב בספר היא באמת מזכירה קצת אייל אנגלי, אבל לא משהו מיוחד. אני צריכה לעבוד הערב, להקליד טקסט שחייב לצאת מעולה ומשכנע, אז ויתרתי על פיצוי של ישראלית.

 

 

להשאיר תגובה

