בירה מפחית.

הזמן: ארוחת ערב מהירה לפני הפילאטיס
המקום: ליד השולחן
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Estrella Damm (עמ' 36)

בשבוע שעבר כתבתי רשומה שכותרתה הבירה האחרונה, ושנפתחה במשפט זאת היתה הבירה הרלוונטית האחרונה במקרר.

מסתבר שמנגנון ההדחקה עבד שעות נוספות ושבמקרר התקררו להן שתי בירות נוספות שכלולות בחוברת המותגים. האחת מחכה לקורבן האנושי שיסכים לחלוק אותה עמי. המחשבה שהיא שוב תחצה את מחסום השפתיים שלי גורמת לי לבחילה קלה – קלה, אבל בכל זאת בחילה. השניה זאת האסטרלה אסטריה (תודה, עכברוש) שנלגמה היום. זאת לא בירה רעה במיוחד יחסית ללאגר תעשייתי ובהיר, שתיתי אותה כמה פעמים גם מהחבית וגם מבקבוק, אבל הערב היה שונה – שתיתי אותה מפחית.

את הפחית קיבלתי בדצמבר, בשקית ההפתעה שחולקה לחוגגים במסיבת יום ההולדת של השטרן. יחד איתה קיבלנו גם כובע של פילסנר אורקוול (יהיה שימושי בקיץ), מחזיק מפתחות-פותחן שמוחזק במגירה במשרד ומושאל תדיר על ידי הבנות שמזמינות דיאט קולה עם הטייק-אוויי של ארוחת הצהריים ומצנפת גמדים של מקשוף, שנראית כמו הכומתה של צבא הפדופילים.

שלושה חודשים במקרר, תאריך תפוגה שאולי עבר, פחית אלומיניום. ללא ספק, אחת מחוויות השתיה המסעירות שחוויתי לאחרונה.

6 מחשבות על “בירה מפחית.

  1. גם אני קיבלתי את הפחית בזמנו, רק לא חיכיתי כל כך הרבה זמן לשתות אותה.
    הבירה נחמדה לדעתי. אישית אני מעדיף אותה מהחבית (יש בקורדוברו).
    אגב, חנן אמר עליך דברים טובים 🙂

    • פחית זה טוב לקולה, לא לבירה (אלא אם מדובר באורנג'בום או בונוס הזה שמוכרים בסופר-באבא הדרומי). וכן, היא נחמדה בחבית. אני חושבת ששיתית אותה במנזר, מקום בו אני כבר לא יושבת כי החשאי שונא אותו מאוד. יש גם גירסה מפונפנת יותר שאשתה בהמשך.

      טוב מאוד שחנן אמר עלי דברים טובים – חצי מהמשכורת שלי הולכת אליו לקופה D:

  2. פינגבק: הולה, שוב אני כאן « קוראים ושותים עם ספר מותגי הבירה בישראל

  3. פינגבק: דיכאון יום שבת « קוראים ושותים עם ספר מותגי הבירה בישראל

להשאיר תגובה

