נפלתי בסופר

הזמן: בשבוע שעבר
המקום: שופר סל דיל בני ברק
בתור: החשאי
מגיעה לפגוש אותו: אשתו הפוחזת

הוא סיים את הקניות לחג ונתן למכר שלו לעקוף אותו בתור. אני נכנסת לתור, מתנשפת אחרי שחציתי את פרדס כץ ועליתי וירדתי מגשרים בצומת הכי מכוערת בארץ. מעיפה מבט על העגלה. יש כמעט הכל: פיתות, מארזים של נשר מאלט, נייר טואלט וחמאת בוטנים, אבל הוא שכח לקחת גרנולה. אני רצה למדף, שולפת שלוש אריזות ובדרך חזרה נכנסת למחלקת השתיה, לבדוק את מדפי הבירות ולראות אם יש משהו שכדאי לקחת הביתה. בשגרה, מב"י וטמפו, לא מעניין מספיק כדי להכניס הביתה. עוד יצא לנו השנה לשתות קרלסברג וטובורג בחוצות ולגינס מבקבוק מעמ' 104 אני עדיין לא מוכנה.

ואז מצאתי על המדף בירה צ'כית. Paka Pramen שמה. לא מוכרת. היא בטוח בספר, חשבתי לעצמי כששלפתי בקבוק ומיהרתי איתו לתור. החשאי הסתכל בחשדנות ושאל אם אני בטוחה. "תעמיס," השבתי. הוא העמיס.

****

אנחנו צריכים לפנות את המקרר, לעשות מקום לקולקציה המלאה של בירה בלטיקה שהבאנו בשבוע שעבר. החשאי הציע שאביא בקבוק שילווה את הקריאה במדריך של הBeer Machine (איך הגיע אלינו המדריך של הביר מאשין? בתוך הערכה. איך הגיעה אלינו הערכה? קראו כאן). רק התעוררנו,  אני אפילו לא אכלתי ארוחת בוקר, אז בירה קלילה עם אחוז אלכוהול נמוך, קרי הבירה הצ'כית מהסופר, התאימה לצורך העניין. הכנתי טוסט עם חומוס, סחוג ירוק ופרוסות מלפפון כדי להתאים את ארוחת הבוקר לתווית הירוקה של הבירה ומזגתי לכל אחד חצי בקבוק של בירה משעממת מהסופר עם ראש קצף יפה וטעם לא חשוב, לא של לתת ולא של ז'אטץ. בזמן שעמלתי על הטוסט, החשאי חיפש את הבירה בחוברת, ומשלא מצא יעץ לי לקחת איתי את החוברת לקניות או לחילופין, אם אני חייבת לקנות בירה שאני לא מכירה, שלפחות אעשה את זה בחנות משקאות נורמלית, שם הסיכוי ליפול על ג'יפה קטן יותר.

בכל מקרה, יש הכשר של חתם סופר אז זאת בירה שטובה לקירוב לבבות או שקר אחר כלשהו.

הערות לסיום:

1. היום חוזרים לשגרה עם בירה שמוזכרת בחוברת.

2. אחרי שקראנו את ההוראות החלטנו לא לשחק עם הביר מאשין בבית, אז מחר בערב נפלוש לבית של ההורים של החשאי ונהפוך את המרתף הקריר עם המקרר הרזרבי למגרש המשחקים שלנו.

להשאיר תגובה

