מתוק, מתוק/ הוא טעם החיים/ אם רק יודעים כיצד לטעום/ אם רק יודעים

הזמן: אתמול, אחרי ארוחת ערב חג
המקום: נורמה ג'ין, אליפלט 23
השותים: הבת דודה מאמריקה, החשאי ואני
הנשתה: Young Double Chocolate Stout (עמ' 157)

הכביסה במכונה ותיכף הבת דודה אוספת אותי. אין לי הרבה זמן ולכן אני מדלגת על הדיווח על הבר המשובח בו ישבנו שלשום בלילה כדי לדווח בקצרה על הדאבל שוקולד סטאוט שלגמתי אתמול בערב בנורמה ג'ין, אולי המקום עם האקוסטיקה הכי מעפנה באזור. החשאי התביית על שוף הובלון, הבת דודה התלבטה בין דאנסינג קאמל לבישוף אור וייס ולאחר טעימה החליטה על הגרמניה ואני, בניסיון להתגבר על הווליום, צרחתי בקול רם שאני רוצה את הדאבל שוקולד סטאוט. המלצרית מייד התנדבה להוציא לי טעימה לפני ההחלטה הסופית, צעד נבון מבחינתה ומבחינת הנורמה ג'ין, אבל אני הבטתי בה בבטחון ונדתי בראשי בשלילה. לא באתי ליהנות, רבאק, אני במשימה.

מי ששתה סטאוט בחייו וגם מי שרק קרא עליהם, יודע לצפות לטעם שוקולדי, בין טעמי הקפה וארומת הלתת הקלוי. לא כאן. למרות השם שבפירוש מכריז על הרבה שוקולד, ולמרות שהמשקה אכן מכיל שוקולד מריר אמיתי, שום דבר לא מכין אותך לטעם הזה, של ליקר שוקולד עם רמיזות דובדבנים, מהסוג שהורים מקבלים באריזות שי לפני פסח ומכניסים אחר כבוד לארון המשקאות, ליד הביילי'ס, השיבאס, הוודקה גולד והלימונצ'לו שהדוד רקח בתחילת המילניום. קיבלתי הלם. היה מתוק. מתוק מדי. שמחתי שהזמנתי רק שליש. ועדיין, אני רוצה לתת לסטאוט הזה הזדמנות שניה. יש לי כבוד לטעמים מודגשים.

4 מחשבות על “מתוק, מתוק/ הוא טעם החיים/ אם רק יודעים כיצד לטעום/ אם רק יודעים

  1. חייבת לתת לו הזדמנות נוספת. משהו בחך היה לא מאופס. הוא ממש לא סטאוט מתוק לטעמי ולא נחשב לכזה באופן כללי. אולי זו האקוסטיקה…

להשאיר תגובה

