גברת שוקולדה

הזמן: לפני חצי שעה
המקום: בסלון
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Old Tom Chocolate (עמ' 30)

שנינו אכלנו ארוחת צהריים כבדה. ארוחת הצהריים של החשאי היתה כבדה יותר משלי אז הוא ויתר נכון לעכשיו על ארוחת ערב. אני חיממתי פיתה, מרחתי סילאן ודחפתי חלבה חוטים. מהמקרר שלפתי את השוקולד של אולד טום. יש לנו עוד שתי בירות שוקולד במקרר, אבל אנחנו מתכננים בשבילן ראש בראש בקרוב. המפגש הקודם שלנו עם אולד טום לא היה מהמם, בלשון המעטה, אבל אנחנו פתוחים. לא שיש לנו ברירה, כן?

אז אולד טום באמת מתובלת בשוקולד ובוניל, שמורגשים גם בריח, גם בטעם (אני טעמתי גם מנטה) וגם בסיומת. שוקולד, וניל ולתת. מה יכול להיות רע? לא, זאת לא השאלה הנכונה. השאלה שבאמת צריכה להשאל היא למה זה לא טוב? הטעמים יושבים אחד על השני ולא מתמזגים. לא היה מהמם. בעסה.

אבל הנה פיצוי: כשחיפשתי תמונה לרשומה, מצאתי אתר עם אוסף מקסים של תויות בירה בנושאי חיות.

 

2 מחשבות על “גברת שוקולדה

  1. הסלון מקום מאוד נחמד לשתות בו,אווירה אירופאית שלא רחוקה מאירופה הקרה רק בצורה חמימה,אני אישית מחבב את המקום לא כל כל כך את אזור אלנבי ,אבל לא הכל נורא,אני מאוד אוהב את הסילון בקינג גורג זה פשוט מאוד סמל את הבית,אבל הסלון לא נופל רחוק ממנו,אני הייתי ממליץ גם על השופטים שהוא בהחלט גם לא רע בכלל מקום עם אווירה ממש טובה ,הברמנים והברמניות ממש נחמדים נותנים הרגשה של בית.

    • אני רואה שהתחלת להרגיש כאן בבית, יא עבד נרצע של האלגוריתם של גוגל שכמוך. לא יודעת למה נטפלת דווקא לבלוג שלי. טוב, אני כן יודעת, אבל מעבר לענייני הקידום, בוא נבהיר משהו: זה בלוג בירה. מהסטטיסטיקות אני יכולה להסיק שמגיעים לכאן אנשים שמחפשים מידע על בירה או שנהנים מהכתיבה שלי מסיבה זו או אחרת. יתכן שביניהם יש גם גברים בודדים וחסרי בטחון שהמעסיק שלך – איזה קואוצ'ינג מפוקפק לדייטינג או משהו כזה שהחליט להתפרזט על הבלוג שלי – מנסה ללכוד ברשתו. באופן עקיף, כמו שהבלוג הזה עזר לכל מיני אנשים שחיפשו כרטיסים להופעה של מקהלת הצבא האדום, הבלוג הזה מיועד גם עבורם. נושאי שיחה ותחומי עניין משותפים הם הדרך הכי טובה לקשור קשרים חברתיים ורומנטיים. אני מקווה שהמלצותי על פאבים טובים ברחבי הארץ יובילו לשם את אותם אנשים. נחמד בהם הרבה יותר מאשר בשווקי הבשר השונים שממלאים את עיר מגורי. אני מקווה שהבירות שאני שותה וכותבת עליהן יפתחו עבור אותם אנשים צוהר להתנסות, יעשירו את עולמם ואת נושאי השיחה עליהם הם אמונים ("קריק, אה? כל הכוסיות שותות עכשיו קריק" זה משפט פתיחה שמוביל, במקרה הטוב, למוחטה בג'יימסון הקוקסינלי שלך, ד"א).
      בוא תחשוב על דרכים יותר יצירתיות או על בלוגים אחרים להתעלק עליהם כדי לקדם את האתר הבזוי שאתה עובד עבורו. חבל על הזמן שלי. אם בכל זאת תרצה להמשיך את המשחק הקטן הזה שלנו, יש לי בקנה עוד כמה בלוגים פמיניסטיים שאשמח לקדם.

להשאיר תגובה

