תקופת המעברות

מעברה בנהריה, ויקיפדיה, לפ"מ

(פסטיבל מעברות, חמישי בערב, עם שירה וגיא וכמובן עם החשאי)

זכיתי בחולצה של גופר'ס באיזו תחרות פייסבוק של בירמאסטר. אני אף פעם לא זוכה בכלום. החולצה מגניבה ואיכותית, אבל במידת מדיום של גברים. היא ענקית עלי. נראה לי שאדגמן אותה בפילאטיס ולא באירועי בירה.

הפסדתי ביחד עם חברי לקבוצת "בתולות הברזל" במשחק זיהוי בירה. לזכותנו יאמר שכל הבירות שנדגמו היו מתוצרת מב"י. אז זיהינו את הגינס ואת הבירה השחורה. מעבר לזה, איך אנחנו אמורים להבדיל בין טובורג לסטלה?

שתיתי הרבה, בדוכנים של גופר'ס (סו"ס טעמתי את הקלבסקה, איזו מגניבה!), לאפינג בודהה, אביר האלה (עם Barley wine חדש ומעניין), מבשלת השחר, גל'ס (נהניתי מהטל"ש) רונן, מבשלת עמק האלה, Isra-Ale, בזלת, פאבו (טריפל חדשה ומפתיעה), המעבדה (הלבנדר תאנים היתה נחמדה), הקיבוץ.

דילגתי על הרבה דוכנים, כי את הכרטיסיות שלי רציתי להשקיע על בירות שקשה להשיג בעיר. לא שתיתי בירות של נורמן פרמיום ולא של טמפו. גם על אסיף, אלכסנדר וליבירה פסחתי, כי אני מתכננת ביקורים במבשלות ובפאב של האחרונה. עם זאת:

קניתי סבון בירה מאסיף. וניל ופצ'ולי זה לחבילות שי מהעבודה.

גיליתי את מבשלת עמק האלה. כבר שתינו בירה אחת או שתיים שלהם לפני שהתחלתי לכתוב את הבלוג, אבל ביום חמישי שתינו אאל"ט את רוב ההיצע שלהם. יש כאן פוטנציאל ענק גם מול הקהל הרחב שאולי עדיין נרתע מתיבול אגרסיבי או מרירות ניכרת.  אין לי רשמי טעימה מהפסטיבל, אבל אני זוכרת לטובה את הביטר וגם את הבירה עם השיבולת בפנים.

קבעתי להגיע לאסאדו של ארם ובת7 דקל מאביר האלה באחת השבתות הקרובות. יש בירה ותמיד יש אופציות צמחוניות.

פגשתי אנשים שתמיד פוגשים באירועי בירה וגם כאלה שלא, כמו זוג שאני מכירה מפורום בתפוז וגם את בני קריגר שמביא את הביטר אנד טוויסטד, שכתבתי עליה בשבוע שעבר.

מצאתי את בירת החיטה של בזלת. לדבריהם, הבירה לא נעלמה מעולם, פשוט היה מחסור של כמה שבועות.

סבלתי מצפיפות. מישהו כתב שהגיע הזמן לחשוב על מיקום שיכול להכיל את קהל הביראים שגדל מפסטיבל לפסטיבל.

להתראות בפסטיבל הבא!

5 מחשבות על “תקופת המעברות

להשאיר תגובה

