טעם העיר – probably the suckiest event in town

אתמול נפתח אירוע טעם העיר. הוא ימשך עד יום חמישי. יש שם דוכן של מב"י (מבשלות בירה ישראליות, כלומר האנשים שמביאים לכם את הבירות הגנריות שנמכרות בערך בכל פאב שני). מגעיל שם. אל תלכו.

נתוני הפתיחה, אובייקטיבית, לא היו מזהירים. התעוררתי בחמש וחצי בבוקר, נסעתי לטיול גיבוש עם החברה בכרמל, הזעתי כמו חזירה למרות הגשם והרגליים כאבו לי. הגעתי הביתה בסביבות 8 בערב, שטפתי פנים ויצאתי עם החשאי לצעידה משמימה בפארק עד למתחם האירוע. כשמוסיפים לתערובת קורט מיזנטרופיה מקבלים אותי כערימת ג'יפה חמוצה ונפוחת גפיים ועיניים – לא משהו מלבב להיות בקרבתו או להיות בכלל.

האמת, אלמלא המתחם של קרלסברג בכלל לא היינו מגיעים. אני מסוגלת לסבול המונים בשבוע הספר. זהו. בכל מקום אחר אני מתחרפנת. אבל אמרו שבטעם העיר מב"י שולפים חביות של בירות שבדרך כלל לא נמכרות והיו שמועות על בירת האלפנט שמופיעה בחוברת. יש שם גם מתחם לא רע של נורמן פרמיום אבל אנחנו לא צריכים את טעם העיר בשביל סן ברנרדוס וויט.

במתחם של מב"י אין אלפנט. יש קרלסברג פריז שקרכלשהו ויש קרלסברג spec סליחה, Carls ספיישל,  שיש בה פחות או יותר חצי מאחוזי האלכוהול של ה-Carlsberg Special Brew, תרכובת טוקסית שנצרכה על ידי פאנקיסטים זולים באנגליה בשנות ה-90. הכיתוב השיווקי מעל הדוכן אמר משהו על בחירתה של הבירה לטובה ביותר בחגיגות 150 השנים לקרלסברג או משהו בסגנון. בלי יותר מדי התלהבות קנינו שליש שהגיע בכוס פלסטיק וכדי לאזן את הטעם הזמנו גם ויינשטפן דונקל. הקרלסברג המיוחדת היתה חסרת טעם באופן לא מפתיע בכלל. לא שזה הפריע לילדים המחוצ'קנים שהתגודדו בקרבת המתחם וחיפשו מבוגרים אדיבים בגיל תיכון פלוס שיואילו בטובם להיות גברים ולקנות עבורם בירה. בטח הם קנו את הקרלסברג הרגילה, היא עלתה פחות.

חיפשנו בכל זאת משהו לאכול אבל שום דבר לא עורר בי תיאבון. לא הריחות, לא הכלים החד-פעמיים, לא ההתגודדות מול הדוכנים. החשאי קנה פיתה דרוזית בסגנון עדות ירידי האוכל בקניון וגם כוס של ויטוס. אני שתיתי כוס של מיץ קני סוכר שתובל בקצת לימון. היה טעים. היה יכול להיות יותר טעים אם היו מתסיסים את המיץ הזה ואז מאשפזים אותו באיזו חבית עץ לכמה שנים.

נקודת האור היחידה בערב הזה היא החיזיון הקטן והמופלא בו נתקלנו ביציאה מהמתחם, שהחשאי תיעד במצלמתי. ציפור שבחרה לבנות קן בתוך גוף תאורה בפארק הירקון.

היום חוזרים לשגרה ולסקירה.

יודעים איפה אפשר להשיג את האלפנט (וגם טובורג 6%)? שתפו בבקשה!

9 מחשבות על “טעם העיר – probably the suckiest event in town

  1. הפסקתי ללכת לפני כמה שנים טובות, כשהפסיקו לחלק כוסות זכוכית מגניבות עם הבירה (בתוספת תשלום)
    יש לי כמה כוסות גינס מהדורה מיוחדת באוסף בזכותם…

      • עד כמה שאני זוכר אפשר היה לקבל באותו מחיר 2 בירות, או בירה אחת + הכוס
        יש לי כוס ליטר של קרלסברג, שלצד כל כוסות הגינס אחראית לתעד את פקקי השעם שאני חולץ

  2. טוב, הייתי שם היום.
    לא אכלתי כלום כי באמת התפריט הצמחוני על הפנים.
    הסתפקתי שני חצאי ויינשטנפן, הראשון וויטוס והשני דונקל.

להשאיר תגובה

