סיומת מרירה ליום חמצמץ

הזמן: הערב כשחזרתי מהעבודה
המקום: בבית
השותים:  החשאי ואני
הנשתה: Samuel Adams Summer Ale (עמ' 234)

הסאמר אייל של סמואל אדמס באה לי בטוב היום. שבוע עבודה שהתחיל ברגל שמאל ובמבוכה גדולה וענייני משפחה שעושים קמטים ולא מצחוק די מינחסו לי את היום. מעבר לאובססיית הסמואל אדמס הזמנית שלי ההיצע כרגע במקרר כולל בעיקר סטאוטים וIPA ואני רציתי לסגור את היום עם משהו קליל, חיטה אמריקאית, לדוגמא. לא שהכרתי את הז'אנר לפני כן ולא שבכלל הייתי מודעת לעובדה שאני שותה בירת חיטה, כן? כל קשר בינה לבין הבננות הכבדות של בוואריה והכוסברה והערפיליות של בלגיה מקרי בהחלט. הסאמר אייל לימונית, צלולה וקופצנית ועםטעם של דגנים שלאחריהם מרגישים קצת כשות (ויש לה פקק תכלת קיצי וחמוד). אני חושבת שזאת בירה שאנשים שהולכים לים יהנו לשתות אותה על החוף.

בספר מותגי הבירה ממליצים ללוות אותה בדגים ופירות ים, סלטים קייציים, פסטות ללא רטבי שמנת או גבינות מתובלות. אנחנו שתינו אותה בצמוד לאורז מתובל ולטופו ופטריות מוקפצים ברוטב על בסיס חמאת בוטנים וטבסקו שהחשאי הכין. היה טעים והכרחי אחרי כמעט שבוע של משלוחים ואוכל בחוץ.

להשאיר תגובה

