מיצפטל

הזמן: הערב, פגישת עבודה אחרי שעות העבודה
המקום: פורטר אנד סאנס
השותה:  אנוכי
הנשתה:Lindenmans Kriek (עמ' 174)

תקשיבו, לצאת לפאב ולשתות בירה אחרי העבודה, כשעוד יש אור בחוץ, זה להיט. רק הכניסה לפורטר בשעה שבטלויזיה משדרים תוכניות בישול רוממה את רוחי משל הייתי ניצבת במרכז הסכסוך הפלמי-וואלוני ולא הגעתי מפתח תקווה המאובקת לתל אביב המג'וייפת. הגעתי לפגישת עבודה ועד שהיא התחילה התיישבתי על הבר וסיננתי את 50 הברזים בתפריט לפי הקריטריונים הבאים: בירה לא כבדה מדי, רצוי כזאת שעדיין לא שתיתי, עם עדיפות למשהו שהחשאי לא ישוש לשתות איתי. הפור נפל על לינדנמנס קריק, השנדי של קיץ 2011 משקה פירות מרענן בירה שגם נשים אוהבות, למביק דובדבנים מבלגיה.

לא כבד: 2.5% אלכוהול (בתפריט של הפורטר כתוב 3.5%. יש הבדל בין חבית ובקבוק?)

לא נשתה עדיין: ר' בלוג זה

מדד החשאי: הוא לא מחובבי הז'אנר.

גם אני לא.

לא משתגעת על למביק, צריכה להיות במצב רוח מאוד מיוחד בשביל ליהנות מפירות בבירה שלי ולא אוהבת דובדבנים.

אבל שתיתי בלי אגו (הזמנתי חצי ליטר, אז לא לגמתי מגביע פלוט אלגנטי) ובלי פאסון (רבאק, שתיתי בירה שנראית כמו מיץ פטל). הבירה ליוותה אותי במהלך הפגישה. לא זוכרת יותר מדי ממנה. למביק דובדבנים, נו.

7 מחשבות על “מיצפטל

  1. בדיוק הייתי בפורטר לפני יומיים, גם כן לפגישה. אחלה ברירת מחדל לפגישות אבל לדעתי לא כל כך ליציאה עם החברים או לאכול. אני דווקא כן מאוהבי הז'אנר של הלאמביקים למרות שאני מחכה לטעום למביק אחת כמו שצריך – לפני שהוסיפו לה פירות בשביל לאזן את החמיצות (חמוץ זה הטעם האהוב עליי ביותר אחר מר). דבר אחד אני לא מבין, איך זה שדווקא למביק הדובדבנים כבש את השוק הישראלי כל כך כשהשלאמביק פטל: א. הרבה יותר טעים, ב. יותר מושך את הישראלי בכלל הזכרונות מעסיס.

    נ.ב – אם יוצא לך לראות בקבוק של לאמביק קסיס (יש בשר המשקאות), תני לו צ'אנס.

    • אתה חושב שהקריק כבש את הישראלים? אני חושבת שהמשווקים דוחפים אותו. שתיתי לפני כמה חודשים טימרמנס תותים שאהבתי.
      גם החשאי רוצה לשתות למביק נקיה וחמוצה. כשביקרנו בדיזנגוף 100 שתינו את בירת אכזיב, שמבוססת על למביק. היה לי קשה איתה. אני מחובבי החריף והמעושן ובהקשר הזה מצפה ממש לביקור בבמברג.
      הפורטר השתפר בגזרת האוכל אבל גם אני מעדיפה אותו בשעות היום ולמפגש תכליתי. מגיע לשטרן בשבת?

    • יש לי בל-וויו קריק ליד הבית, לא לינדנמנס. לדעתי בארץ מופצות כיום 4-5 בירות קריק. אולי מתישהו אמצא אחת שתערוב לחיכי.

    • שטרן 1, בר שמתמחה בבירות שנמצא בתל אביב – נחש איפה בדיוק.
      בשבת משיקים שם ברז של אינדירה של מבשלת הדובים.
      יש שמועות על כשות.
      בוא בהמוניך.

  2. אכן, סיבה למסיבה במיוחד כשמדובר בIPA ריחנית מאד מאד. נבדוק אפשרות להגיע – מזמן לא הייתי בפלורנטין. אפשר אח"כ ללכת ולסקול את מסקל באבנים (משחק המילים לא מכוון) על כך שהחליטו להפוך למסעדה מקסיקנית צמחונית. אופס, שכחתי עם מי אני מדבר 😉

להשאיר תגובה

