בית העסק המובחר

אמרו לי שאי אפשר לקנות בקבוקים בודדים וזה די מעפן

הזמן: הערב, שלישי, הפעם אחרי הפילאטיס
המקום: ביתנו הקט והממוזג
השותים: שנינו
הנשתה: גולדסטאר בלאק רוסט (עמ' 95)

בשבועות האחרונים העיר מלאה במודעות של גולדסטאר בלק רוסט, שמציינות שהבירה נבחרה כמוצר השנה לשנת 2011. המהלך הפרסומי הזה תמוה בעיני. לא שהקמפיין הנוכחי של גולדסטאר עושה לי את זה (אני מסוגלת להריח את הפטרת ברגליים של הדמויות הגבריות בפרסומות), אבל מוצר השנה? מה זה? יש בלשכת המנכ"ל של טמפו תמונה של אותו מנכ"ל לוחץ את ידו של נח מוזס? כל הקמפיין הזה זורק אותי למספרה של יהודית בהוד השרון ולתעודת בית העסק המובחר שהיתה תלויה שם כשכיליתי את מעותיהם של הורי על קארה ודירוגים. בגלל שכבר שתיתי את הבלאק רוסט בקיץ שעבר באביר, האנטגוניזם שלי הפעם נובע מהקמפיין ולא מהבירה.

זאת בירה לגמרי בסדר. כן, בסדר, לא מדהימה. כזאת שתשמחו למצוא במקרר של ההורים או של החבר שלא מבין כלום בבירה אבל משתדל בכל זאת לפנק. צבע אדום עמוק מאוד שנושק לשחור, ריחות של שוקולד, קליה וחמצמצות וטעם של לתת עם קליה קלה, קלה מדי עבורי. הבירה מרירה, אבל הכשות כמעט ולא מורגשת. סה"כ גולדסטאר בלאק רוסט זאת אחת האפשרויות היותר חביבות שנמצאות היום על מדפי הסופר.

(הודעה מנהלתית – אני מחתנת את אחי השבוע. מפלס ההתרגשות עולה ובמקביל כמות הבירה יורדת. נחזור בשבוע הבא לפעילות סדירה)

8 מחשבות על “בית העסק המובחר

  1. מזל טוב!
    חייב להודות שאני מעדיף את הגולדסטאר הרגילה והבלאק רוסט קצת משעממת אותי. טוב, לא קצת, הרבה אם כבר לאגר כהה, מתקתק וישראלי הג'מס נותנים בראש לאחרונה. אם כי במחיר של גולדסטאר אי אפשר להתחרות.

  2. אני חייב להגיד שאני אישית אוהב לשתות גינס,כי היא בשבילי פשוט דרךך חיים תענוג פשוט מאוד לשבת על גינס בבר,אבל זה לא סותר את אהבתי לגולדסטאר כי היא לא נופלת רחוק בירת גולדסטאר היא בירה ממש לא רעה,מוצר ישראלי שבהחלט עושה את העבודה שלו בסהכ בירה עם אחוז אלכוהול בינוני שעושה את העבודה בצורה בינונית ומעלה באופן לא רע בכלל.

    • שלום לך ספאמר יקר. האמת, בהתחלה תכננתי לאשר את התגובה שלך, שהיא די מתוחכמת בשביל עכבר SEO, אבל אז ראיתי שאתה מקדם אתר שמלמד איך להתחיל עם בחורות, משהו בסטייל המרכז לאמנות הפיתוי. הבאת לי את הסעיף וחשבתי למחוק, אבל אז נזכרתי בכלי העריכה המתוחכמים שוורדפרס מעמיד לרשותי, בעלת הבית. אז הנה, אישרתי.
      גולדסטאר וגינס זה אכן אחלה. גם בלוג פמיניסטי שמתעסק בבהמות שאנו נאלצות להתמודד עם הקיום העלוב שלהם במרחב הפרטי והציבורי זה אחלה.

  3. היום קניתי בקבוק בודד של הבלאק רוסט, גם מחיר לא רע לשליש בארצנו 5 שקל כולל הפיקדון על הבקבוק, מצחיק שאני אומר שזה מחיר סביר, כי בחו"ל המחירים אחרים לגמרי, למה האלכוהול בארץ כ"כ יקר, למישהו יש אוהל ספר?

להשאיר תגובה

