אין אפס

הזמן: מסיבת החתונה של אחי וגיסתי, חמישי בערב, לפני הטקס ועל רחבת הריקודים
המקום: חגיגה בכפר, כפר הס
השותים: אני ועוד 400 אורחים
הנשתה:Efes Pilsener (עמ' 43)

אחי התחתן באירוע מרגש ומקסים יותר ממה שיכולתי לתאר, שק של סחלה ציניקני ומריר שכמוני. מרוב שהתעסקתי בחיבוקים, ריקודים ודיונים מעמיקים האם Jaws זה סרט טראומתי או לא עם שני בני הדודים שלי מאמריקה, בקושי טעמתי מהאוכל הממש מעולה והסובלני ברובו לצמחונים (כפרה עליך אחשלי על ההתחשבות, מניסיון עם משפחתנו הקטנה והלא מתפקדת, זה בכלל לא מובן מאליו) וכמעט ולא שתיתי.

הייתי בטוחה בבוקר שאחרי החתונה אתעורר עם איפור מרוח וכאב ראש, אבל להוציא קצת גלנפידיך 12 ושני בקבוקי אפס ששתיתי במודע למען הרשומה הזאת, שתיתי בעיקר מים. זאת בטח החתונה הראשונה שנכחתי בה מאז החתונה שלי שלא גמעתי בה ליטרים של רום אשכוליות וקמפרי תפוזים שמפיגים את השיעמום ומאפשרים התעסקות בזמן שהדי ג'יי מביא בלטינוס ובשרית חדד. אצל ארז ושירה היה Foreign Affair וSecret Chiefs III* ושמחה גדולה ואמיתית. אני אפילו קצת מתפלאת על עצמי, שאשכרה הקפדתי לשתות את הבירת ייבוא שכיכבה בתפריט האלכוהול של המקום ובדליי הקרח על הבר. היא היתה צוננת ומרעננת, בדיוק מה שצריך בשעה שתיים אחר חצות כליווי להד-בנגינג על הרחבה. אין רשמי טעימה. מצד שני, שלשום בערב הייתי מסוגלת ליהנות גם מבלטיקה 9. אולי. טוב, בעצם לא.

*Secret Chiefs III בתל אביב מארחים את החתן על הבוזוקי. כבוד!

Untitled from Dovi on Vimeo.

תודה רבה לדובי על הצילום ועל ההעלאה לוימאו.

5 מחשבות על “אין אפס

  1. שמעתי ממקורות טובים שהייתה אחלה חתונה + אוכל מצוין (העובדה שהוא לא היה כשר הודגשה כאחת המעלות שלו…)
    מזל טוב.
    ואגב, ביקור ראשון שלי בבלוג שלך, ולמרות שאין לי שום זיקה לבירה, נהניתי ואני אחזור 🙂

להשאיר תגובה

