חזרה לשגרה

הזמן: שבת אחר הצהריים
המקום: פראג הקטנה, אלנבי
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Krusovice Imperial(עמ' 296)

חוזרים לשגרה. רביעי: חתונה עם הרב. חמישי: חתונה. שישי: מסיבת רווקות ואז הופעה של פורטיס בבארבי. שבת: כביסה, רביצה על הספה בסלון, מיילים, טקסט שקריאתו נמרחת כבר חודש. אין בבית אוכל. בקושי יש בירה.בסביבות 4 הקמנו את עצמנו, נכנסנו לאוטו ונסענו לפראג הקטנה באלנבי כדי להשקיט את הרעב ולהכשיר את השטח למתמחים בקרדיולוגיה.

החשאי הזמין כוס של פרנציסקאנר אהובתו ואני הזמנתי קרושוביצה בהירה, גם בגלל שהיה חם כל כך שהאפשרות לשתות בירה בת יותר מ-5% אלכוהול היתה מעבר לכוחותי וגם בגלל שפעם אחת ניסיתי לשתות את הבירה הזאת אבל התפריט בילבל אותי. אני חושבת שהיום, בביקורי השלישי בפראג הקטנה, סוף סוף הבנתי את הקטע של הבירות הצ'כיות. הזמנתי שפצלה, בצקניות ששחו בשמנת, פטריות ואמנטל שהגיעו בצלחת ענקית, והחשאי הזמין מנה של משולשי גבינה עבים מאוד, מטוגנים ובציפוי פירורי לחם. הנוזלים היחידים שיכולים ללוות כאלו מנות הם רק מים או בירה מרירה וקלה. לא הצלחתי לגמור את המנה שלי ובקושי הצלחנו להתגלגל מהספה שעליה רבצנו. לא שזה רע, כן? הידיעה שכשנצא החוצה נאלץ להפעיל את השרירים, דבר שבהכרח דורש הזרמת דם לעורקים לא הלהיבה אותנו, בלשון המעטה.

His and Hers

5 מחשבות על “חזרה לשגרה

    • קודם כל תודה.
      שנית – מומלץ. מקום בלי יומרות, עם בירה טובה, אוכל טוב ואוירה טובה ונוטה לסליז.
      שלישית, צמחונים גבינתיים ימצאו מה לאכול שם. יש דווקא מבחר לא רע עבורנו. טבעונים יתקשו למצוא את עצמם בתפריט.

  1. ברמנתי בפראג כחצי שנה ונהניתי כמעט מכל רגע (הטיפים לא משהו בכלל במשמרות הצהריים). לצערי הם החליפו את הבירות והארדינגר הכהה נעלמה ובכלל הם שינו שוב את התפריט (פעם שנייה בשלושת השנים האחרונות) והורידו כמה מהמנות היותר אהובות עליי. עדיין, זה מקום מצויין וזול יחסית לשתות בירה.

    אני לא חובב בירות צ'כיות כל כך ולקרושוביצה לא התחברתי בכלל אבל דווקא הסטארופראמן הכהה (אם יש אותה עדיין) מצויינת. מקור מוסמך הודיע לי שיש בכוונת המסעדה (שכבר הפכה למיני-רשת) לבשל בירה בעצמה בקרוב. יהיה מעניין.

להשאיר תגובה

