מסתבר שזו הבירה המשמחת באולם

הזמן: ראשון בערב, בחתונה של הסינולוגית ובח"לה
המקום: הנחלה, צומת בית עובד
השותים: אנוכי. אחי הקטן שנזעק להחליף את החשאי הממוגרן בתור מלווה נהג ולא שתה.
הנשתה: Carlsberg (עמ' 298)

"עונת החתונות" זה מונח שראוי לשימוש בהקשר קצת יותר רחב משני אירועים בתוך עשרה ימים שלפניהם שקט תעשייתי בן למעלה משנה וחצי ולאחריהם חור שחור שבמקרה הממש טוב לא יתמלאבעוד ביקור בכמה כסף.

אם בשבוע שעבר אחי סיפק לי הזדמנות לשתות וליהנות מבקבוקי אפס פילזנר, הרי שאתמול הסינולוגית שאינה סינטולוגית התחתנה בגן אירועים שהפניק בבר בנוהל הרגיל וכלל ברז של קרלסברג.

כמו בחתונה של אחי בשבוע שעבר, גם כאן היה אוכל סבבה ושתיה סבירה וגם כאן לא האבסתי. אני חושבת שככל שאני שמחה יותר באירוע כך רמת השיעמום והציניות יורדת ואת הזמן אני מבלה בפיזוזים ובשיחות. אתמול – עם חברות לשעבר ללימודים שהיו שיכורות מהתחת, עם קולגות לשעבר שהפגינו נוכחות ועם דודתו של החתן, אחראית הקופה הראשית בסופר השכונתי שקולט את בקבוקי הבירה הריקים שלנו, עמה ניהלתי דיון על חוק הפיקדון נושא שהפעם האחרונה בו הוא עלה לדיון באירוע היה בטח בבר מצוה של הבן של אלפרון. הפעם לא ויתרתי על משקאות החתונה האולטימטיביים (קמפרי תפוזים ורום אשכוליות), אבל בעיקר שתיתי מים וקרלסברג קרה ומעלה קצף בהייבול, שריעננה אותי בין דדי קול לג'ינג'יס חאן על רחבת הריקודים. כשהחשאי הממוגרן שאל אותי מה שתיתי בחתונה וסיפרתי לו שהיה לי כיף עם הקרלסברג, הוא סינן שההקשר קודם אצלי להכל. הוא צודק. הייתי מתבאסת לשתות אין כמעט מצב שהייתי שותה קרלסברג בכל סיטואציה אחרת ועוד נהנית מזה. חתונה זה לא מקום לכשות ומרירות. בהנחה שאף אחד מהמתחתנים איננו בירגיק, בירה של חתונה צריכה לרענן, להחליק בגרון ולא להפריע לעיקר (שזה כמובן ריקוד ברכבת).

2 מחשבות על “מסתבר שזו הבירה המשמחת באולם

  1. אני חושבת שקרלסברג היא הבירה השנואה עלי. חוץ מסטלה וקורונה, בעצם.
    עוד חודשיים גם אני מתייצבת בחתונה של חברים – אולי אשנה שם את דעתי (אבל ריקודי רכבת לא יקרו)

    • שוב, זה לגמרי עניין של קונטקסט. אם אני נכנסת לבר ורואה ברזים של סטלה וקרלסברג אני שבה על עקבותי. אבל לצלילי יקה-יקה זה פתאום נעשה טעים.

להשאיר תגובה

