קידום אתרים באמצעות בלוג בירה

הסיכוי שזה יעזור למשהו קטן ביותר, ובכל זאת, בואו נבהיר משהו:

אם אני לא עושה כסף מהבלוג הזה, אף אחד אחר לא, קפיש? אי לכך ובהתאם לזאת נהגתי למחוק במהירות הבזק את כל תגובות הספאם שמצאו את דרכם לדף ה"צריך לאשר" בחשבון הוורדפרס שלי.

אבל יש ספאם ויש ספאם. תגובות מפורטות, שאיכשהו קשורות לנושא הבלוג (בירות), ושהקישור בחתימתו של המגיב מובילה לאחד האתרים האלה שמלמדים איך להתחיל עם בחורות או דייט רייפ הלכה למעשה, מעלים לי את לחץ הדם לגבהים ממש, אבל ממש לא רצויים. מעתה ואילך, כל תגובה שמובילה לדף נחיתה שלא מוצא חן בעיני, תאושר ותפורסם כלשונה, תוך שינוי ההפניה לאתרים שמוצאים חן בעיני.

החלטתם לקדם דרכי חופשות לצעירים בסאני ביץ'? קידמתם בלוגים של מוזיקת פאנק מהניינטיז.

השתמשתם בי כדי לקדם את ההמבורגר החדש של מקדונלדס? קידמתם את האתר של אנונימוס.

ניסיתם לקדם דרכי מרכז כלשהו לאמנות פיתוי? קידמתם בלוגים פמיניסטיים. הנה, תראו כאן וכאן.

תודה על ההקשבה.

7 מחשבות על “קידום אתרים באמצעות בלוג בירה

  1. מגניב
    יש לציין שהספאמרים לא יראו את התגובה הזו כי הם סתם תופסים פוסט אקראי (לרוב מגוגל) בשביל להרביץ בו את משנתן, אבל טוב לדעת בתור קורא שלך שזה מגיע ממך ולא טעות במקור.

    אני מידי פעם החלפתי נקודה בפסיק בכתובת של המפרסמים אבל לרוב אני מוחק

    • עקרונית אתה צודק, אבל זה תלוי עבור מי הם עובדים. ספאמריסטים IN-HOUSE לעתים יעקבו אחר התגובות שלהם. בכל מקרה, אם ניתן לסמוך על הסטטיסטיקה של וורדפרס, הרי שהספאמריסט גם טרח לחפש את הרשומה וגם נרשמו הקלקות ל"הכצעקתה" ולרשומה על המרכז לאמנות הפיתוי אליהן קישרתי וזה משמח אותי מאוד.

להשאיר תגובה

