הגרמניה המנומסת

הזמן: הערב, בזמן שהכביסה הלבנה הסתובבה במכונה
המקום: פינת האוכל מאיקאה
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Paulaner Dunkel (עמ' 257)

בא לי לישון. זה לא יקרה בקרוב כי יש כביסה לתלות, טקסטים לקרוא וחדר כושר מלא בדושבאגס לבקר. הפסקה מתודית באמצע יחידה 3 של הקורס ורגע לפני שמכונת הכביסה מסיימת לג'עג'ע את הבית מוקדשת לפאולנר דונקל ששתיתי לפני כשעתיים עם הפיצה מאתמול. לא ממש מגיע לה, לפאולנר דונקל, יותר מהפסקה מתודית. היא מתוקה לי יותר מדי ופחות טעימה מהסלבטור המגניבה ומהפאולנר הרגילה. החשאי דווקא אהב ולא הבין מה הקטע, כי חיטה גרמנית נוטה למתיקות.

למבשלת רונן יש בירה בשם החיטה המחוצפת. השם עונה על מה שאני מחפשת בחיטה שלי, משהו מפתיע, שיגרום לי לזקוף גבה. מבחינתי, הפאולנר דונקל מנומסת יתר על המידה.

להשאיר תגובה

