מוז היא הבננה, תופאח הוא התפוח

הזמן: מוצאי שבת
המקום: ארוחת ערב אצל ההורים של החשאי
השותים: החשאי, אמא שלו, אבא שלו, אחיו הקטן ואני
הנשתים:Lindemans Apple (עמ' 175), Mongozo Banana (לא בספר)

ארוחת ערב אצל ההורים של החשאי. אמא-חשאי לא אוהבת בירה. גיס קטן שותה בירות עם פירות. אבא-חשאי זורם ואצלי השעון הביולוגי מתקתק: ארבעה וחצי חודשים לסוף השנה ו-114 בירות לסקר. תורידו שבועיים של טיול בירות בגרמניה ובלגיה, שבהם אני ממש לא מתכוונת לשתות לף ולוונבראו ועוד מלאאא בירות שממש לא קשורות לספר שאיכשהו מגיעות למקרר ולבית הבליעה שלי. לכן ייצוא בירות לארוחות משפחתיות הוא צעד הכרחי בעיתות חירום ופאניקה.

מזגנו את הלינדנמנס לגביעי קריסטל מבוקרשט והרמנו לחיים לפני הארוחה. עקב היותה מיץ פירות מוגז וקליל היא זכתה לאהדתם של החמות ושל הגיס ולקבלת פנים צוננת מצד השתיינים. בסוף הארוחה מזגתי את המונגוזו בננה. זאת בירה בלגית שלפי האתר שלה מיוצרת בהשראת מתכונים אפריקאים. whatever. על התווית מופיע סימון של סחר הוגן, אמור לקנות יפי נפש כמוני, אני מניחה, אבל מה שאותי קנה זה הכוסות הממותגות, שמעוצבות כאגוזי קוקוס חצויים. אני אוהבת בננות מאוד מאוד ותמיד שמחה לגלות אותן בבירות חיטה בוואריות, אבל את המונגוזו לא ממש הצלחתי להבין –  אבא של החשאי הגדיר את הבירה כשני משקאות שונים בכוס (אוי, ההגדרה הזאת מזכירה לי את הליקר השחור-לבן שמשום מה אנשים מתעקשים להביא מהדיוטי): בירה קלילה ומגוזזת ומיץ בננה.  יש בסדרה גם בירת קוקוס שמיובאת לארץ וגם בירת תמרים ובירת קינואה שמסקרנות אותי, אבל אוכל לדעתי לחיות גם בלי לשתות אותן.

נשארו עוד 135 ימים עד לסיום השנה ו-113 בירות.

6 מחשבות על “מוז היא הבננה, תופאח הוא התפוח

  1. נשמע כמו משהו שאני הייתי אוהבת. אבל בירת קינואה נשמעת כמו- טפו! ממוצרי פייר טרייד אהבתי במיוחד את הקפה הטחון שאני מודה שקניתי יותר בגלל הטעם ופחות בגלל התווית… סוציופטית שכמוני 🙂

    • יעל? איזו יעל? שמתהוללת בניו ג'רזי? יעל חדשה?
      (אין מצב שזאת היעל שקבעתי איתה טנטטיבית לדאבל דייט בירה כשהילדים יאושפזו בחזרה בבית הספר; היא לא שותה קפה)

  2. תודה MAXימה! אגב, אני מגיעה לביקור של שבועיים פלוס לקראת סוף החודש, יש יש! שרייני לי משבצת ועמוד מהחוברת.

להשאיר תגובה

