בירוש און דה רוקס

הזמן: ראשון בערב
המקום: נורמה ג'ין
השותים: החשאי, אחי הקטן והמצוין ואני
הנשתה: Liefman Fruitesse (עמ' 176)

אחרי כחצי שעה וטעימת קרלסברג וטובורג אדומה (שמיוצרת רק בישראל בגלל שהישראלים רגילים ללאגר כהה; הס מלהזכיר את הסיבה או את השם המפורש של הלאגר הכהה שישראלים רגילים אליה…) החלטנו לפרוש בנימוס מסדנת הבירה של בירמאסטר שהתקיימה בזמן אמיתי. יוסי המדריך היה מצוין וידע להעביר את החומר בצורה מרתקת אבל זאת בדיוק הסדנה שאני מנסה לגרום למחלקת משאבי אנוש בחברה שלי להזמין ליום גיבוש (לא למחלקה בה אני עובדת – אני מרגישה בבית בסדנאות אפיה). מברמנים – שהם קהל היעד הטבעי של מועדון הברמנים של זמן אמיתי – הייתי מצפה שידעו ממה מורכבת בירה ומה ההבדלים בין אייל ללאגר ואילו טעמים דומיננטיים בכל אחד מסוגי הבירה העיקריים.טוב, נו, גם הייתי מצפה מברמנים שידעו שמיץ אננס זה רכיב אלוהי, אבל שאין לו כל קשר למאי תאי. אני, ולא אלון דה לוקו, חיה בלה לה לנד.

בקיצור, חתכנו ועלינו לנורמה ג'ין. כשאני יושבת בבר אני נוהגת לשתות מהחבית, אבל התפריט הכביד עלי. ישנתי 4 שעות בלילה, הייתי עדיין תחת השפעה של כדור ערנות (אל תשאלו) ורציתי לשתות את הדבר הכי קליל בתפריט. כמעט והתפתיתי לבק'ס ללא אלכוהול (אנחנו עדיין ברמדאן?) אבל אגף הפירותיות בתפריט קרא לי והזכיר לי את ההדרכה של איש השיווק של דובל שנכחתי בה לפני מס' חודשים. ליפמנ'ס פרוטס, שמגיעה בכוס עגלגלה וחביקה משל היתה שוקו בחיבוקי במקס ברנר, ונמזגת און דה רוקס למטרות צינון הכרחי ביום המעיק שעבר עלי.

אכן, צנון צוננתי. הריח, שהתחיל חמוץ מדי, נפתח והתעדן אחרי כמה דקות בכוס עם הקרח וגם החמיצות בטעם נרגעת. הבירה הזאת, כמו רוב סוגי בירות הפירות,  נמכרת בבקבוק של 250 מ"ל. בטח זה עניין שיווקי, אבל כמות גדולה מזאת היתה מוגזמת. אחי הקטן הוא קניין בירות מוצלח אבל שתיין בירה הוא לא – הוא נהנה מהלינדמנס תפוחים שהוא הזמין. החשאי, שלא ממהר לשום מקום, שתה בישוף דופלבוק מהחבית והבחין בחיקוי שלנו שהתיישבו מימין לאח הקטן: הוא – בישוף דופלבוק. היא – ליפמנס פרוטס. טוב, לא באמת חיקוי. הם היו נקיים ורעננים. קינאתי בהם קצת.

להשאיר תגובה

