מלכה בלי כתר

דרום הירקון

הזמן: שלישי אחרי הפילאטיס
המקום: הגדה הדרומית של הירקון
השותים: אני לבדי
הנשתה: Corona Extra (עמ' 280)

זוכרים שפעם התלהבנו מקורונה? בירה תוצרת חוץ, ועוד לא סתם חוץ – מקסיקו. בכלל, פעם, לפני האינטרנט ולפני ההוגרדן, חשבתי שמקסיקו זאת מעצמת בירה. חוץ מהקורונה אפשר היה למצוא עוד בירות ממקסיקו בשתי המסעדות המקסיקניות שפעלו ברחוב הירקון עד שכוחות השוק והטעם הלא מובן של הקהל הישראלי הכריעו אותן. אצטקה ולדעתי גם קקטוס החזיקו מס' מותגים. אני זוכרת ששתיתי בירה סול באצטקה ביום הולדת 19 ושהחלטתי שאני אוהבת אותה יותר מאת הקורונה. לא בטוחה אפילו על סמך מה. בטח חשבתי שבגלל שהסול לא מוכרת זה הופך אותי למגניבה יותר. story of my life.

יודעי דבר סיפרו ששותים את הקורונה מהבקבוק, עם פלח לימון שתחוב בפייה. המבינים באמת אמרו שכללי הטקס דורשים פלח ליים, שנועד כדי לגרש את הזבובים בקוזומל בצהרי היום. ממרחק העניין הזה של הליים נראה לי כמו שטיק שיווקי. למה לבזבז הדרים על בירה, כשאפשר להכין איתם קוקטיילים?

קורונה זה לגמרי ניינטיז ולכן טבעי הוא הדבר שאת הבקבוק קניתי בסופר-באבא, שזה גם מקום שמריח מניינטיז, והתיישבתי לשתות אותה על גדות הירקון, הישר מהבקבוק, באדיבות פותחן הבקבוקים שצמוד לי לצרור המפתחות כבר 15 שנה. היא ירדה מהר, מפנה מקום פוטנציאלי לבקבוק הבא (לא של קורונה, של משהו זול יותר). בלי אפטרטייסט, בלי ריחות מעניינים מדי, בלי טעם שנחקק בזכרון, בלי תחושה שבהקשר אחר או בהגשה אחרת החוויה תהיה חיובית יותר.

להשאיר תגובה

