הסתכל בקנקן

הזמן: שלישי סתמי ומבוזבז
המקום: פינת האוכל
השותים: החשאי ואני
הנשתים: Viru (עמ' 140), Delirium Tremens (לא בספר)

וירו זאת אחת הבירות שציפיתי לטעום. תראו את הבקבוק המהמם, בעל שמונת הצלעות, שמדמה צריחים של כנסיות אסטוניות. לי הבקבוק מזכיר מגדלור ואולי זה קצת יותר מתאים לאסטוניה. לא מזמן קראתי מאמר שזאת המדינה הכי חילונית באירופה, עם אחוז גדול של אתאיסטים ואחוז גדול נוסף של פגאנים, שהם אולי לא חילונים, אבל הם גם לא ממש פוקדים כנסיות.

השוודית אמרה שאין מה לצפות והשוודית צדקה. סתם בירה ברמת הבלטיקה. לא טעימה. אם היה לי מקום בבית הייתי שומרת את הבקבוק, אבל אין לי.

נאלצנו לפצות את עצמנו אז שלפתי מהמקרר בירה נוספת עם בקבוק יפה ותוית יפה לא פחות, את הדליריום טרמנס, שלא מופיעה בספר המותגים. כשהספר ראה אור ייבוא הדליריום לארץ הופסק. לשמחתנו הרבה יבואן אחר רכש את הזכויות ועכשיו שוב אפשר למצוא אותה ואת הנוקטורנום. במקרה הזה, תוכו כברו. בירה עשירה, ארומטית מאוד, עם ריחות של תפוח אדום, היביסקוס וחרוב וטעם חמצמץ ומובחן של אייל בלגי משובח. אני גם מצאתי עמבה בטעם. כן, טעמתי עמבה וגם כתבתי את זה. כן, אני מבינה ש50% מהקוראים יצחקו עלי וה50% הנותרים לא יתקרבו לבירה הזאת. ל50% הראשונים, תמשיכו לצחוק; 50% האחרונים – תתעלמו ותשיגו בקבוק.

4 מחשבות על “הסתכל בקנקן

  1. פינגבק: Pink Elephants, not Lemonade « The Beer Gatherer

להשאיר תגובה

