כשטיפה מרה אחת יכולה להעיף

הזמן: רביעי בערב, אחרי שסיימתי לכתוב את הרשומה הקודמת
המקום: פינת האוכל
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Erdinger Alkoholfrei (עמ' 46)

עד שהסלט היה מוכן כבר היה מאוחר ועוד לא התחלתי לפתור את התרגילים במיקרוכלכלה (תחזיקו לי אצבעות ואולי בעוד שבועיים וחצי נוכל לעבור פאזה לרשומות שלא כוללות שיעורי בית במיקרו; אני רק צריכה לעבור את הבחינה). לא רציתי לשתות אלכוהול. למרות שבירה לא משפיעה עלי כל כך ועל אחת כמה וכמה כשהחשאי ואני חולקים בקבוק, המחסור המצטבר בשעות שינה והידיעה שלמחרת (קרי הערב) לא אשתה בירה אלא אחזור להתפלש בהכנת קוקטיילים הן הסיבות לשליפת בירה לא אלכוהולית נוספת ממדף הבירות במקרר. אני ראויה לאתנחתא.

קניתי את הארדינגר ללא אלכוהול בשבוע שעבר בבית המשקאות של נפתלי בכיכר מילאנו והמוכר שיבח אותי על הבחירה. החשאי לא התלהב אבל אני דווקא נהניתי. ראש הקצף ספוגי ומכובד ופה קליל. לא יודעת אם הייתי מחליפה את  בירה נשר השחורה במשקה הלתת הזה, אבל זאת בהחלט אופציה ראויה למי שאוהב בירה ומסיבה זו או אחרת לא יכול לשתות אלכוהול.

להשאיר תגובה

