אנטי גורמה, אנטי חגים. זאת לא הבירה, זאת אני.

הזמן: ראשון בערב, לפני ההתבצרות מול הסטרימינג של האוניברסיטה הפתוחה והדרמה המשפחתית הנוכחית
המקום: בטרקלין (הזה שאחרי ההול והפרוזדור)
השותים: החשאי ואני
הנשתה: Estrella Damm Inedit (עמ' 37)

בקבוק מפונפן ומינימליסטי בן 750 מ"ל ליווה את ארוחת הערב, שכללה טבעול, סלט ירקות בטחינה ולחם. זאת בירה שמיוחצנת כמתאימה לליווי ארוחה וארוחת הערב המעפנה שלנו היא, ובכן, ארוחה. אני לא מכירה בירה שלא הולכת טוב עם אוכל, אבל הבקבוק – הן גודלו והן עיצובו – ייראו טוב על שולחן החג. לא על שולחן החג שלי; אני נשארת בראש השנה בבית מול העונה הראשונה של The Wire, בפיג'מה, בלי פקקים, בלי בגדי חג, בלי יותר מדי אוכל. סלט, טבעול ובירה. לא צריך יותר מזה.

הבירה התלוותה יפה לאוכל ותתלווה יפה לארוחות מתוחכמות מאלו שפוקדות את צלחותינו בחודשים האחרונים. יש בה את את הבננה של בירת החיטה, מתקתקות שניתן למצוא בלאגרים מסוימים, תיבול מרענן של הדרים וכוסברה – הטוב משני העולמות, עבור מי שבירות עבורו הן דיכוטומיה של לאגר וחיטה – ואיזה עצוב לחיות בעולם הדיכוטומי הזה.

מחשבה אחת על “אנטי גורמה, אנטי חגים. זאת לא הבירה, זאת אני.

  1. פינגבק: דיכאון יום שבת « קוראים ושותים עם ספר מותגי הבירה בישראל

להשאיר תגובה

