כך סגרתי את תשע"א

 

הזמן: אתמול בלילה אחרי גיחה לסופר/ היום בצהריים לפני השנ"צ
המקום: הדירה ברמת גן של אחי המצוין/ נינקאסי ביפו בואכה תל אביב
השותים: החשאי, אחי הקטן ואני/ הגברת עמה אני חולקת את רשימת החברים המשותפים המפתיעה ביותר, האדון מבירה ועוד, אשתו, בנם, החשאי ואני.
הנשתה: Floreffe Double עמ' 268), Grolsch (עמ' 114)

לא יודעת למה אני טורחת לתכנן תכניות; בטח 80 אחוז מהרשומות כאן מתחילות ב"היינו אמורים לעשות X אבל אז קרה Y ועשינו Z" והנה עוד רשומה ברוח הזאת. תכננתי ללכת לפילאטיס, איחרתי, עשיתי את רוטינת האימון שלי במקום (עם אולסטאר. במידה ותהיתם, לא כיף להתאמן על הליכון עם אולסטאר). אחרי האימון תכננתי לרבוץ על הספה ולצפות בדיוידי של The Wire עד שארדם, אבל בדרך למכון אחי הקטן התקשר, וגרם לי למכור את תכניותי בעבור נזיד עדשים, פשוטו כמשמעו.

בגלל שאחי לא מצטיין בגזרת הבירה – גולדסטאר שנשאר ממסיבת הפרידה של אשתו לא נחשב – הבאנו מהבית בקבוקים. הובגובלין (שכתבתי עליו כאן) ופלורף דאבל, שקניתי ביום ראשון בחנות האלכוהול השכונתית שלי, דרך היין בקניון האלפיון, כמובן, במקום לפתור עוד שאלה על עקומת תמורה.

פלורף נמצאת על המדפים כאן די הרבה זמן, אבל אני לא זוכרת ששתיתי אותה לפני כן. היא חביבה מאוד והרגישה לי קלילה יחסית למקשוף ששתיתי ערב קודם לכן. נו, זה מובן מאליו – לפלורף יש 6% אלכוהול, למקשוף 8. אני חושבת שאלמלא אחי הקטן והמצוין, שהיה הערני והסקרן מבין המסובים, היינו מפספסים את הארומה של זרעי הכוסברה וקליפות התפוז שהחושים שלו קלטו לראשונה. כשנחזור לשתות לפי הדחפים ולא לפי רשימה בהחלט אחזור אליה.

פאסט פורווארד להיום בצהריים. תכננו לנסוע לדרום העיר כדי לפדות סירים בתמורה לקופונים. משפחת רק בירה שמה פעמיה לנינקאסי אז החלטנו להצטרף לפטי ד'ז'ור של בירה ובורשט. תפריט הבירה הדי-גדול של הנינקאסי סגר עלי. אם נתעלם לרגע מבירות הבוטיק הישראליות, נותרו בתפריט 6 בירות שלא נסקרו כאן בבלוג, שלחמש מתוכן מתוכננות טעימות ספציפיות. בצר לי הזמנתי גרולש, בירה קלילה עם בקבוק מגניב ובלי יותר מדי יתרונות נוספים. לא, בעצם יש, למי שדופק ברז מחגי ישראל וחוגג את חגי עכו"ם. הנה יתרון אחד והנה עוד אחד, שמדגים שלבירות מעפנות יש מקום בעולמנו.

אתן לכם לבלוע את הגפילטע ואשים פעמי לסלון, לצפות בThe Wire. אולי גם אשתה בירה. עד לפעם הבאה, תהיו לראש קצף עשיר ויציב ולא לזנב, אוקיי?

5 מחשבות על “כך סגרתי את תשע"א

  1. עשינו כבר סיבוב דיון על הגרולש וההולנדיות, אצל גדי בבירדי.
    אז נשאר רק לאחל,
    שנה טובה, גמר חתימה טובה ולראש קצף גבוה, יציב וגולש (רק ככה שותים גרולש).

להשאיר תגובה

