איי וואנט יור סקול

הזמן: הערב
המקום: דרום אבן גבירול
השותה: אני, רק אני.
הנשתה: Skol (עמ' 248)

הערב והשבוע דווקא התחילו טוב: מפגש של חברי מועדון הVIP של סמואל אדמס בפורטר אנד סאנס, לטעימת סדרת הLatitude 48 Deconstructed – חמש IPA, שכל אחת מהן מכילה את אחד מחמשת סוגי הכשות שמרכיבים את הלאטיטיוד. בסוף, לקינוח, קיבלנו טעימה מהWee Heavy מהסדרה האימפריאלית. פונקנו באוכל (טוב, הלא-טבעוניים מבינינו פונקו), החברה היתה מעולה והייתי יכולה לפרוש כמו גדולה. אבל למה שאפרוש בשיא כשהסחי מתחנן שאתפלש בו?

AM:PM באבן גבירול. הסניף הדרומי, זה שדרומית לקפלן. 2 דקות ל-11 ולהפיכת מקרר הבירה לדלעת ואני שולפת בנון שלנטיות בקבוק של סקול, בירה בינלאומית, כלומר חסרת זהות לאומית, שם, זיכיון וטעם של תירס, שזה דגן, אבל לא ממש הדגן שאני רוצה בבירה שאני שותה.

הבירה הושקה בארץ (מחדש? נדמה לי שאני זוכרת אותה מילדותי) לפני שנה עם אמצעי שיווק אגרסיביים שכללו ביקורות בלוגרים מתפוז. ככותבת, אין הרבה דברים שאני בזה להם יותר מבלוגרים שנמרחים על מוצרי חינם. כמי שפרנסתה מושתתת על שיווק אונליין אני מסירה את הכובע בפני סקול שהצליחה להוציא הרבה ביקורות חיוביות

הנה רשמי הטעימה של שלמה פפירבלט מגלובס, שניסה להיות דיפלומטי וענייני. הערות ביניים שלי:

על החך היא כמעט חפה לחלוטין מטעמי המרירות האופייניים, היא חפה לחלוטין מטעמים! אך יש לה טעמי לתת
קלילים ונעימים. לתת? תירס נחשב ללתת? למי לעזאזל זה טעים? היא בעלת גוף מצומצם ורמת מוגזות נמוכה מן הרגיל – מה שבהחלט מקל על שתיית בקבוק בלגימה אחת. ומקל על השותים לסיים עם הנוזל המיותר הזה כמה שיותר מהר. הסיומת שלה נעימה, כן, כי אין סיומת וזה די נעים. לא רוצה אפילו לדמיין איזו סיומת היתה יכולה להיות לה ומומלץ להגיש אותה קרה כהלכה. כי קור מטשטש טעמים.

והנה לא סקול אחד, אלא סקולז ברבים, שאני דווקא רוצה:

להשאיר תגובה

