לילה טוב.

הזמן: מוצאי שבת
המקום: הסלון
השותים: אחי הקטן והמצוין ואני
הנשתה: Timmermans Kriek (עמ' 153)

העליתי רשומה, שטפתי כלים, סיימתי את שיעורי הבית בסטטיסטיקה, התחלתי להעתיק את הטיוטה על נייר יפה, הבנתי שלא באמת קלטתי את הקטע של סטיית תקן, התחרפנתי ואז אחי הקטן והמצוין קפץ לבקר ולאכול מהנזיד. וואו. הנזיד הזה. אם הוא לא היה שלי, הייתי נותנת את בכורתי תמורתו. תכל'ס, אני מוכנה לתת את בכורתי בחינם למי שמוכן לשלם על ההובלה.

הוא אכל נזיד, אני פתחתי בקבוק של טימרמנס קריק. בהתחלה חשבתי לקחת למביק אפרסקים, אבל דובדבנים מתאימים יותר ליום החורפי-מדי הזה. הזמנתי את אחי הקטן והמצוין לשלוק והוא זיהה ישר את הדובדבנים. היה לו נחמד. היה לי סביר. אני חושבת שהיא היתה מעודנת יותר וחמוצה פחות מהסנט לואיס ששתינו בשבת שעברה.

הולך להיות שבוע עמוס שבסופו מחכה פסטיבל בירה של מבשלי בת חפר בפאב רוב רוי, שזה איפשהו בעמק חפר.  יש איוונט בפייסבוק. בואו. לא מכירה את שאר המבשלים, אבל מייבירוביץ' יהיו שם ואם יימזגו הIPA והדופלבוק שלהם יהיה לי כיף.

להשאיר תגובה

