הולה, שוב אני כאן

הזמן: ממש עכשיו, ראשון בין ערביים
המקום: מול המחשב, בתל אביב
השותים:החשאי ואני
הנשתה:Estrella Galicia

אחרי שבוע סוער של אירועים שניתן להגדירם בקונסטלציה כלשהי כסקס, סמים ורוק'נ'רול, אני שוב בבית, עם הלפטופ, החתולים, החשאי, הסטרימינג של Gossip Girl ועשרות בירות שנרכשו והתקבלו לאחרונה שרק מצטברות במקרר ובארגזים.

אחר צהריים שמשי ויפה בחוץ, אני אחרי אי-אלו ימי התנזרות. לאגר בהירה זו בחירה טובה לחזרה לשגרה ו-Estrella Galicia, בירה ספרדית מהארסנל של שקד/ דרך היין שבשנה האחרונה הצטרפו ליבואניות הבירה. בירה מחבל גליסיה שבספרד, שאין לה קשר לא לאסטריה דאם הקטלונית ולא לגליציה המזרח אירופאית, תודה לאל על האחרון.

זאת בירה זהובה, צלולה, בהירה וקלילה, בעלת 4.7% אלכוהול, ניחוחות סטנדרטיים של לתת ומרירות סטנדרטית של לאגר בהיר, שכמוהו שתינו לעייפה, הן במסגרת פרוייקט ספר המותגים והן במסגרת היותנו אנשים ששותים בירה. אין לגליסיה יתרון בולט מול בירות אחרות בז'אנר. אולי במזיגה מהחבית, אולי טריה מאוד. אולי בלגימה על חוף הים, אבל אני לא סגורה על זה. לא אוהבת את הים.

מחשבה אחת על “הולה, שוב אני כאן

להשאיר תגובה

