אופטימיות זהירה

הזמן: זמן גיא פינס
המקום: כאן
השותים: אני והחשאי
הנשתה:   Floreffe Tripel (עמ' 269)

שוב שתיתי היום בשיטת האלימינציה ובחרתי את השושנה היחסית מבין החוחים שמככבים במקרר שלי. חודש וחצי, 39 בירות, ולדעתי אחוז הבירות הגרועות/ מאכזבות משתווה לאחוז הבירות הטובות, רק שנכון לעכשיו אין אצלי במקרר שימאיי או סט. ברנרדוס. רק חוחים ונכון ללפני שעה גם פלורף טריפל, שגם היא לא כזאת שושנה, בהחלט לא ביחס לדאבל, שנעמה לי מאוד. יש בריח שלה פירות תוססים ותותי שדה, מאלט ומרירות בפה, אבל שומדבר מיוחד. מילא.

נורמן פרימיום פרסמו היום את רשימת בירות החורף שלהם, שחוץ מהרבה בירות שנסקרו כאן וייסקרו כאן בחודש וחצי הקרובים, כוללת גם ווינטר אייל של ברוקלין. יש לי הרגשה שלא ישעמם לי בינואר.

2 מחשבות על “אופטימיות זהירה

להשאיר תגובה

