לא כתבתי על הגולדסטאר

ביום ראשון חגגנו לאמי יום הולדת בארוחת ערב בביתם של אחי והפסנתרנית. אמא שלי הביאה בקבוק יין ואני בכלל לא תכננתי לשתות אלכוהול – הייתי עייפה מיום של עבודה ובישולים (טוב, לא בישולים, חיתוך ירקות ואיתור פותחן. אני לגמרי הסו-שף בבית) ואלכוהול לא בא לי בטוב. מצד שני, גם לא רציתי לשתות מים. מצד שלישי לא היה קולה. הדבר השתי היחיד במטבח היו שני בקבוקי גולדסטאר שנשארו במקרר מנובמבר, ממסיבת יום ההולדת של אחי. אז החשאי ואני פתחנו ושתינו.

למרות שזה היה יכול להיות וי קליל במיוחד על עוד עמוד ומותג בספר, לדעתי לגולדסטאר מגיע קצת יותר כבוד מבקבוק מעפן מהסופר. החשאי אומר שבעוד שלפעמים כיף לו לשתות גולדסטאר מהחבית, גולדסטאר מהבקבוק מבאסת אותו ולכן רשומת הגולדסטאר תתעד מזיגה מהחבית.  עכשיו אני רק צריכה לבחור את החבית: האם להצפין בשביל מעין הבירה? להסתכן בביקור אצל מתי המקלל? לעשן פסיבית בבר הזה ברח' גאולה שאת קירותיו מעטרים פוסטרים של הופעות מהרוקסן? פאב תיירים סליזי בירושלים?

הצעות תתקבלנה בברכה.

2 מחשבות על “לא כתבתי על הגולדסטאר

להשאיר תגובה

